Akinek szíve van, vegetáriánus lesz.
Az, hogy valakinek mitől van szíve, az nagyon relatív. A húsevéstől nem lesz valaki rossz ember, és az sem lesz jobb, aki nem eszi meg. Isten úgy teremtette az élőlényeket, hogy meg legyen mindennek a maga helye és ideje. A farkasok csak húst esznek, a lámák csak növényeket, míg az emberek mindenevők. Ez az élet körforgása. Így van rendjén a világ.
Közülünk senki sem vegetáriánus, ezért sajnos csak a saját tapasztalatainkkal tudjuk alátámasztani az állítást. Úgy gondoljuk, hogy azzal semmi baj nincs, hogyha valaki önszántából lesz vegetáriánus, saját okai miatt. De aki rákényszeríti kutyáját vagy gyermekét erre, annak börtönben a helye. Fontos a változatos étkezés, főleg fiatal korban, amikor a szervezet még fejlődés alatt áll. A felnőttek jól meg tudják oldani az étkezésüket, mivel vannak kifejezetten ilyen foglalkozású emberek, akik speciális étrendeket állítanak össze. Több állatot ölnek meg a növénytermesztés biztonságának érdekében, mint hogyha simán húst ennének. Ugyanis a kártevő rovarok, csigák, pockok és a földekre tévedő szarvasok, rókák és egyéb vadállatok is áldozatul esnek ennek.
A többségnek mindig igaza van.
Általában a többségnek adnak igazat, de ez nem jelenti azt, hogy az úgy is van. Mondjuk ha 100 emberből 99 ugyanazt állítja, akkor a maradék 1 embernek, ha igaza is van, elnyomják a többiek, és nem tud érvényesülni. Ha esetleg kiderül, hogy a többség döntése hibás, akkor mindenki a másikat fogja hibáztatni. Az is előfordulhat, hogy a többség tudja jól és a többi meg nem. Viszont az is fontos, hogy kiálljon mindenki a saját döntése mellett, és ne olvadjon be a zömébe. Ez a kérdés az élet más területén is meghatározó. Például a politikában ilyen a demokrácia, ahol a többség döntését veszik figyelembe.
A reklám jobb ügynök, mint a minőség.
A reklámok lényege, hogy egy adott terméket, filmet vagy akár egy ember népszerűségét hirdessék, és ehhez egyértelműen mindig a legjobb oldalát kell bemutatniuk. Szerintünk a minőség nagyon fontos, de a reklámokban általában ezt nem ennek megfelelően mutatják. Ez valamilyen szinten nagyon szomorú, mert a mai világban a reklámokban már nem az a lényeg, hogy az igazságot hirdessék, hanem, hogy minél többet el tudjanak adni, és több legyen a bevételük. Viszont jó lenne, ha a hirdetők a teljes igazságot szemléltetnék a reklámjaikban, mert így nem csapnák be az embereket. Bár lehet úgy tűnik nekik, hogy ez kevésbé érné meg, de a vásárlóknak így jobb lenne, és megmaradna a bizalom a gyártó és a reklámozó felé is.
(Szerző: Ötös csapat)